Halaman

Ahad, 17 Mac 2013

CERITA SAYA....

Dah lama tak bercerita tentang diri sendiri.... jom dengar cerita baru saya...
Dalam 3 minggu lepas saya demam & batuk yang teruk... batuk sampai perit tekak rasa.. masa rasa nak demam tu dah mkn ubat dulu..tapi tak menjadi..selang 3 4 hari saya surrender dan terpaksa pergi ke klinik sebab batuk tengah malam sampai 1 malam tu saya tak dapat tidur.. kesian suami saya terkejut dari tidur sebab dengar saya batuk kuat sangat...dia tolong urut belakang..tapi batuk tak jugak reda.. keesokkannnya saya ke klinik & ambik MC.. 1 hari saya rehat je kat umah.. mkn ubat... esok batuk dah kurang tak masih lagi batuk.. ianya berlanjutan.. sehinggalah 1 malam suami saya sarankan saya sapu DrSneez pada leher & dada sebab dia tak tahan dengar saya batuk..dia nampak saya sakit sangat akibat batuk... dia cakap cuba dulu, mana tau menjadi... saya terus cuci bah. yang hendak di sapu Drsneez... dengan kuasa Allah, alhamdulillah batuk saya berkurangan & malam tu saya boleh tidur dengan lena... terima kasih drsneez....
sekarang stok drsneez akan saya bawa ke mana saja saya pergi....  Sekarang adik beradik saya yang lain pun akan simpan stok untuk kegunaan sendiri @ untuk anak2 di masa kecemasan.... Bak kata pepatah Sediakan Payung Sebelum Hujan....







MINUMAN BERGULA MENYEBABKAN SELSEMA LAMBAT PULIH

Salam & salam sejahtera semua...apa khabar kawan2 semua? sihat? alhamdulillah... macamana dengan hari2 anda? menarik bukan?......
Saya macam ni laa... bisness drsneez makin maju..alhamdulillah berkat sokongan daripada tuan puan semua, saya skrg dah jadi STOKIS Drsneez..mulanya saya merangkak as Pengedar...tapi sekarang alhamdulillah saya dah jadi STOKIS DrSneez bagi kawasan Marang & Kuala Terengganu.... Seronok saya dapat menolong ramai orang... 
Ini INFO yang baru je saya dapat...sekiranya kawan2 selsema kalau boleh elakkan makanan yang mengandungi gula... kerana ianya hanya akan menyebabkan selsema anda menjadi lebih teruk @ menjadi lebih lama....banyakkan meminum air yang tidak mengandgi gula @ lebih dikenali sebagai AIR MINERAL / AIR MASAK....ingat tau kawan2.. sayangi diri & keluarga anda....
okes...MY sayang Semua.....Muahhhssss....